OOBE i wizje

OOBE i wizje

Postprzez Nofa » poniedziałek, 4 sierpnia 2014, 10:03

Nie jestem zielona w temacie doświadczeń, za które mama latała za mną z krucyfiksem po domu :D Praktykuję OOBE, medytuję, kontempluję naturę. Szczególnie umiłowałam sobie lasy, których w okolicy mam dużo. Czuję się w nich bezpiecznie. Tak, jakbym była u siebie. To jest dla mnie bardzo ważne. Wsłuchuję się w przyrodę, mam rewelacyjny kontakt ze zwierzętami. W naturze wyczuwam COŚ. Często Tego słucham i dzięki temu podejmuję mądre decyzje. Mam nieprzeciętnie dobrą intuicję, zajmuję się też tłumaczeniem snów, na podstawie których przewiduję zdarzenia z przyszłości lub nawiązuję kontakty między zmarłymi. Często doświadczam spontanicznego OOBE, które sprawia, że wszystko wokół mnie traci jakiekolwiek nacechowanie emocjonalne, widzę wtedy znacznie więcej, moje sądy są wnikliwsze, lepsze, obiektwniejsze (^^ ciekawe słowo! Niech żyją neologizmy) i skażone Prawdą. W czasie OOBE odwiedzam znajomych TAM, ich małe poletka, domki, łączki... Rozmawiam z ich "przewodnikami" i istotami, które tam są. Dowiaduję się o nich wiele, o ich przeszłości, przyszłości, charakterze i predyspozycjach... Pewien Wiking może to potwierdzić ^^ Oczywiście, tylko jeśli wyrażą taką chęć wolę.
Czasami po prostu wiem, że coś się stanie, mam przebłyski tego, co się wydarzy, wiem, jak sprawy się potoczą mimo mojego braku wiedzy w danej kategorii. Widzę też sceny, które sie wydarzą.
Chciałabym zapytać, jaki jest Was stosunek do tego? Czy dokonuję jakiejś strasznej herezji?

http://sadolszczyzna.blog.pl/2013/08/31/postepy-w-oobe-najszczesliwsza-na-swiecie/ to troszkę mojego OOBEkowego expa. Stary blog.
Nofa

Re: OOBE i wizje

Postprzez Sylcia » poniedziałek, 4 sierpnia 2014, 14:49